Turvallisuusjohtamisen
työkalut
Älykkäillä, digitalisoiduilla turvallisuusjohtamisen työkaluilla vapautat työnjohdon resursseja ja pysyt kartalla työmaan turvallisuudesta kellon ympäri.
Turvallisuushavaintojen seuranta ja raportointi
Reaaliaikainen turvallisuusseuranta ja turvallisuushavaintojen rapotointi helpottavat oleellisesti turvallisuusjohtamista. Valmiit järjestelmäintegraatiot tekevät käyttöönotosta helppoa.
Kulunvalvonta
Kulunvalvontaratkaisuillamme varmistetaan, että vain hyväksytyt henkilöt liikkuvat työmaa-alueella. Kulunvalvontajärjestelmän lisäksi tarjoamme työmaille henkilö- ja liukuportteja sekä ajoneuvopuomeja rekisterikilpitunnistuksella tai ilman.
Työturvallisuussuunnitelma (TTS)
Hyvin laaditulla sähköisellä työturvallisuussuunitelmalla voidaan parantaa työturvallisuuttaa työmaalla ja vähentää merkittävästi työturvallisuuteen liittyviä riskejä ja tapaturmia.
TR- ja MVR-mittaukset
Työturvallisuuden valvontaa helpottavat digitaaliset työkalut päivittäisten turvallisuuskierrosten läpikäyntiin, kirjaukseen ja raportointiin.
Digitaalinen turvavartti
Digitalisoidulla turvavartilla turvallisuusohjeistusten vaikuttavuus paranee, kun ohjeistus voidaan kohdentaa tarkemmin työntekijä-, urakoitsija- ja työmaatasolla.
Viestintätyökalut
Reaaliaikaisella ja kohdistetulla turvallisuusohjeistuksella ja -viestinnällä minimoit riskit, lasket kustannuksia sekä parannat työn laatua ja tuottavuutta.
Luo turvallisuudesta kilpailuetu
Ennakoiva, digitalisoitu ja älykäs työturvallisuuden hallinta ei ole kuluerä, vaan kilpailuvaltti. Kun turvalliset työtavat ovat luonnollinen osa päivittäistä tekemistä teollisuudessa, rakennusalalla ja infrahankkeissa, myös virhetilanteiden ja riskien määrä vähenee ja niistä aiheutuvat kustannukset laskevat. Modernit turvallisuusjohtamisen työkalut auttavat turvallisuuden kehittämisen lisäksi reagoimaan työturvallisuuden eri riskeihin ajoissa ja keskittämään resurssit oikeisiin asioihin, jolloin myös hankkeiden kannattavuus paranee.
Usein kysyttyä
Zeroni on ulkoisen työvoiman hallintaan suunniteltu palvelu, jonka avulla asiakkaamme varmistavat mahdollisimman sujuvan ulkopuolisen työvoiman käytön vastuullisuudesta tinkimättä. Zeronilla asiakkaamme vapauttaa aikaa itse työn johtamiseen.
Zeronin avulla varmistat, että työkohteisiinne pääsevät työskentelemään ainoastaan ne urakoitsijat ja työntekijät, jotka täyttävät lain velvoitteet ja yrityksenne vaatimukset. Autamme asiakkaitamme sujuvoittamaan ja automatisoimaan työntekijöiden onboarding -prosessia, joka johtaa vastuullisempaan ja tehokkaampaan työntekijöiden virtaukseen poistaen toiminnasta turhaa hukkaa.
Zeroni tarjoaa monipuoliset työkalut urakoitsijoiden, työntekijöiden, työturvallisuuden ja työmaapalvelujen hallintaan. Palvelumme avulla voit esimerkiksi:
- seurata urakoitsijoiden ja toimittajien tilaajavastuuta
- valvoa työntekijän työskentelyoikeuden voimassaoloa Suomessa
- hallinnoida työntekijöiden pätevyyksiä ja työmaalupia
- huolehtia työvoiman perehdyttämisestä digitaalisesti
- toteuttaa turvallisuusmittauksia
- hoitaa lakisääteiset verottajailmoitukset ja AVI-raportoinnit helposti ja nopeasti
Ratkaisumme tarjoaa lisäksi kattavan kokonaisuuden erilaisia työmaapalveluja, kuten:
- kulunvalvonnan
- kalustonhallinnan
- työmaapäiväkirjan
- tuntikirjanpidon
- kohdennetut viestintätyökalut
Zeroni yhdistää useat toisistaan erilliset turvallisuusprosessit yhdeksi älykkääksi järjestelmäksi, joka parantaa työkohteen turvallisuutta, projektin kannattavuutta ja sitouttaa työntekijät ja urakoitsijat vastuulliseen toimintaan.
Ratkaisumme on kattavasti käytössä rakennusalalla, infrahankkeissa ja teollisuudessa. Palvelumme sopii parhaiten suurille ja keskisuurille yrityksille, jotka toimivat päätoteuttajan tai tilaajan roolissa työmailla ja vastaavat ulkoisen työvoiman ja työturvallisuuden hallinnasta.
Lue asiakkaidemme kokemuksia Zeronista
1. Säästät aikaa ja resursseja
Zeronin kaltaista kokonaisuutta ei markkinoilta löydy, joten et tarvitse enää erillisiä järjestelmiä työturvallisuuden hallintaan, ja työmaiden arki helpottuu. Zeronin valvova automatiikka hoitaa suurimman osan työstä, joka muuten hoidettaisiin manuaalisella paperinpyörittelyllä: työaikaa voidaan käyttää tehokkaammin sekä toimistoissa että työmaalla.
2. Sujuvalla onboarding-prosessilla varmistat, että työt tehdään vastuullisesti ja laadukkaasti
Työn ostamiseen ja teettämiseen liittyvät lain kiemurat työllistävät yrityksiä valtavasti. Veroviranomaisen ja Aluehallintoviraston edellyttämien raporttien, dokumenttien ja selvitysten käsittely vie aikaa ja resursseja. Me Zeronilla haluamme sujuvoittaa ja automatisoida ulkopuolisen työvoiman hallintaan liittyviä prosesseja ja varmistaa, että työt tehdään turvallisesti ja vastuullisesti.
Onboarding-prosessimme ansiosta yritys voi keskittyä ydinliiketoimintaansa – me hoidamme työvoiman laadun- ja lainmukaisuuden valvonnan puolestanne.
Pyydä esittely, niin kerromme, miten palvelu hyödyttää toimintaasi
Zeroni seuraa urakoitsijoiden ja työntekijöiden tietoja reaaliajassa ja raportoi käyttäjälle heti, mikäli esimerkiksi urakoitsijan tilaajavastuutiedoissa tai työntekijän perehdytystiedoissa on puutteita tai pätevyydet ovat vanhentumassa. Ilmoitusvelvollisuuslain mukaiset rakentamisilmoitukset luodaan ja lähetetään Zeronista täysin automaattisesti.
Palvelun hinta määräytyy työmaiden/laitosten määrän sekä työmaan tyypistä riippuen lupien tai leimausten määrän mukaisesti. Haluamme tarjota aina asiakkaan tarpeisiin sopivan palvelun ja olla samalla sivulla siitä, että palvelumme tukee liiketoimintaanne kannattavasti ja tarkoituksenmukaisesti. Varaa aika esittelylle, niin kerromme, kuinka paljon säästät aikaa ja rahaa ottaessasi älykkäämmät Zeroni-onboardingprosessit käyttöösi.
Kyllä on, olemme toteuttaneet integraatioita mm. taloushallinto-, HR-, raportointi, verkkokoulutus- ja kulunvalvontajärjestelmiin. Toteutamme myös räätälöityjä integraatioita asiakkaan toiveiden mukaisesti.
Pyydä esittely, niin kerromme, miten palvelu hyödyttää toimintaasi